2011. június 28., kedd

PAN 6-8A / 12V (stab13.8V) CB Rádió Tápegység ! - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

1évig használtam, majd dobozban védve tároltam, kinézetre és állapotra is HIBÁTLAN!
Tökéletes tápegység! CB Rádióhoz használtam, naponta 2 órát.
Teljesen fém! Nagy méretű gyári tranzisztor hűtőbordával, precíz biztosíték foglalattal a hátoldalon, amihez pótbiztosítékot is adok! csavaros banán dugó foglalattal van ellátva. Ezen felül egy világító ki/be kapcsoló van rajta.
A XV. kerületben személyesen vehető át a megbeszélt időpontban.
Sajnos én már nem tudom mire használni rádió hiányában, ezért hírdetem eladásra.
Kérdésekre szívesen válaszolok.



Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Az aukció vége: 2011-07-06 11:24
. PAN 6-8A / 12V (stab13.8V) CB Rádió Tápegység ! - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése