2011. július 25., hétfő

Magyar médiatörténet a késő Kádár-kortól - Jelenlegi ára: 2 930 Ft

BookHouse könyvdiszkont: Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő! A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük, csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! Magyar médiatörténet a késő Kádár-kortól az ezredfordulóigA könyv listaára: 3500 Ft. Leírás:
A társadalmi változások legmarkánsabban
a kommunikációban, a média területén
követhetők nyomon, vallják az Erasmus
Közéleti Kommunikációs Intézet kutatói,
akik negyedik tanulmánykötetükben a
közelmúlt huszonöt év
eseménytörténetét, médiapolitikáját, a
média fejlődését, a médiajog és az etika
alakulását, a műfajok változásait és a
rendszerváltozás óta folyamatosan zajló
médiaháború két legnagyobb hadjáratát
foglalják össze. A kötet glosszáriuma a
korszak legfontosabb magyar szakszavait
ismerteti, megvilágítva a már archaikus
agitáció, K-telefon, Tájékoztatási
Hivatal, és a modern rating, share,
killer application jelentését. A könyv
nyolc tanulmányt tartalmaz, melyekből
megismerhetjük a Kádár-rendszer
közvetlen sajtóirányítását, a független
nyilvánosságért küzdők csatáit, a
rendszerváltozás eufóriáját és a
nyilvánosságot ismét kisajátítani akaró
politikai törekvéseket (Médiapolitika),
a pártos, öncenzúrázó újságírókat, akik
először elnyerik a teljes szabadságot,
majd a piac bulvárigénye és az új
pártosodás csapdájába kerülnek
(Újságírói normák), az új médiák
(levelezőfórum, mobiltelefon, internetes
hírportálok, digitális műsorszórás)
történetét, hatásait és pártosodását. A
Médiaműfajok 1979-1996 fejezet a
kereskedelmi televíziók és rádiók
megjelenéséig elemzi a kedvelt műsorok
(168 óra, Hét, Ablak, Stúdió, Telefere,
Gólyavári esték, Szomszédok)
létrejöttének körülményeit, életét,
sorvadását, eltűnését. A negyvenhárom
fekete-fehér képpel és írásos
dokumentumokkal illusztrált kötetben
fejezetenként irodalomjegyzékeket,
összefoglalóan név- és tárgymutatót,
valamint a szerzők rövid életrajzát is
megtaláljuk. A kiadvány segíti a
médiában dolgozók eligazodását,
tankönyvként használható a kommunikáció
és média szakos hallgatók számára, és
hasznos az egyszerű médiahasználók
számára is, mert megérthetik hogyan és
miért alakult a magyarországi
televíziós, rádiós műsorszórás, az
internetes és a nyomtatott sajtó
olyanná, amilyen. ISBN: 963-05-8293-7A termék eladó új, olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel, melyeket raktárról tudunk szállítani. A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat.
Nézze meg őket most: BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre), hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között, valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között. Házhoz szállítás futárszolgálattal, előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges. 10. 000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe, így aznapi átvétel nem lehetséges. A leütést követő 7 napon belül, kérjük, e-mailen jelentkezzen a könyvért, és adja meg, milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók, azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt könyv közben elfogyott.
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról. A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük, hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre! Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával!
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata


Jelenlegi ára: 2 930 Ft

Az aukció vége: 2011-07-27 11:40
. Magyar médiatörténet a késő Kádár-kortól - Jelenlegi ára: 2 930 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése